Public Documentation
  • Introduction
  • Getting started
    • Introduction
    • 1. Welcome Page
    • 2. Introduction (Beginner's Guide)
  • Portal Tools
    • Blocko
      • Ůvod do blocka
      • Flip-flop
      • REST-API bloček
    • Grid
      • Úvod do GRID
      • Základní Tlačítko (základy GRID)
      • vylepšený Přepínač (stylování a pokročilé možnosti GRID)
      • text generátor button (messeage type, two elements one widget)
      • graf (pokročilé funkce GRID)
      • Slider (User class v GRIDu)
      • Styly a jejich použití
  • Cloud
    • Cloud
    • Instancies
    • Rest-Api
  • General
    • What we plan
  • Hardware a programování
    • Úvod
      • Nahrání prvního programu
    • Konektivita
      • Specifikace zdroje internetu
      • GSM
      • 6LowPAN
      • Komunikace s portálem
      • Přepínání mezi servery
    • Hardware
      • Základní jednotky
        • IODAG3E
          • Rozhraní a periférie
          • Konektor X a Y
          • Napájení
          • Připojení zdroje k VBAT
          • Paměti
          • Technické specifikace
          • Schémata
        • IODAG3L
      • Rozšiřující moduly
        • GSM shield
        • LED shield
        • Relay shield
        • RFID shield
        • Ultrasonic shield
        • Meteo shield
        • Movement shield
        • PIR shield
        • RGB Displej shield
        • Serial shield
      • Ostatní
        • DevKitG3
          • Schéma
        • TK3G
          • Schéma
        • ZPPG3
          • Schéma
        • WEXP
    • Programování HW
      • Architektura FW
        • Aktualizace FW
        • Autobackup
      • Struktura programu
      • Byzance API
        • Vstupy a výstupy do Portálu
        • Callback Busy
        • Odložený restart
        • Callbacky připojení
        • Uživatelská makra
      • MBED API
        • Vstupy a výstupy
        • Komunikační rozhraní
        • Časování
        • RTOS
      • Knihovny
        • DHT
        • DS1820
        • Dali
        • EdgeStruct
        • I2CWrapper
        • Knock
        • MFRC522
        • MFRC522::MIFARE_Key
        • MPU9150
        • ms5637
        • OneWire
        • PCA9536
        • RGB_matrix
        • RollerDrive
        • SHT21
        • ST7565
        • Servo
        • TCA6424A
        • TLC59116
        • TripleSevenSeg
        • MFRC522::Uid
        • WS2812
        • WakeUp
      • Offline programování
        • Vlastní IDE
        • Upload kódu z GUI
        • Upload kódu z konzole
        • Upload kódu Drag&drop
    • Tutoriály
      • Datum a čas (RTC)
      • Komunikace po sériové lince (UART) s PC
        • Konfigurace sériové linky v PC
        • Programování sériové linky
      • Základní tutoriály
        • Digital Read
        • Analog Read/Write
        • PWM Fade
        • Timer/Ticker
        • State Change Detection
        • Ovládání LED modulu
        • BusOut
        • HC-SR04 Senzor
      • Pokročilé
    • Správa a diagnostika
      • Zdroj restartu
      • LED modul
      • Identifikace zařízení
      • Monitoring parametrů
      • Vytížení zařízení
      • Webové rozhraní
        • Základní přehled
        • Správce firmware
        • Vlákna
        • Definované vstupy
        • Konfigurace MQTT
        • Nastavení
      • Bootloader
        • Režimy bootloaderu
        • Command mód
        • Další vlastnosti bootloaderu
      • Webová konzole
      • Konfigurace zařízení
        • Confighash
      • Omezení konfigurace
        • Konfigurace
        • Binárky
        • Omezení MQTT
        • Lowpan
    • Knowledge base
      • Náhodná čísla
      • Watchdog
      • Paměť RAM
Powered by GitBook
On this page
  • Public Static Functions
  • Public Static Functions Documentation
  • function Init
  • function set_color
  • function set_background
  • function set_pixel
  • function put_char
  • function put_line
  • function put_row
  • function paint
  • function paint_all
  • function detach_ticker
  • function attach_ticker
  1. Hardware a programování
  2. Programování HW
  3. Knihovny

RGB_matrix

PreviousPCA9536NextRollerDrive

Last updated 6 years ago

T��da ovl�daj�c� maticov� RGB diplej.

Public Static Functions

Type

Name

static void

static void

static void

static void

static char

static void

static void

static void

static void

static void

static void

Public Static Functions Documentation

function

static void RGB_matrix::Init (
    PinName Pin_R1,
    PinName Pin_R2,
    PinName Pin_G1,
    PinName Pin_G2,
    PinName Pin_B1,
    PinName Pin_B2,
    PinName Pin_CLK,
    PinName Pin_LAT,
    PinName Pin_OE,
    PinName Pin_A,
    PinName Pin_B,
    PinName Pin_C,
    PinName Pin_D
)

Inicializuje RGB display,

Parameters:

  • V�stupn� piny pomoc� kter�ch bude za��zen� diplay ovl�dat

static void RGB_matrix::set_color (
    char color
)

Nastav� barvu, kterou bude display p�i dal��ch v�pisech pou��vat

Parameters:

  • ENUM RGB_MATRIX_COLOR

static void RGB_matrix::set_background (
    char color
)

Nastav� barvu, kterou bude display p�i dal��ch v�pisech pou��vat v pozad�

Parameters:

  • ENUM RGB_MATRIX_COLOR

static void RGB_matrix::set_pixel (
    uint16_t x,
    uint16_t y,
    uint16_t c
)

Nastav� barvu na konkr�tn�m pixelu

Parameters:

  • pozice x - ��dek

  • pozice y - sloupec

  • c - barva pixelu (0-7, 0 = zhasnuto)

static char RGB_matrix::put_char (
    int x,
    int y,
    char c
)

Vykresl� znak z knihovny znak� na danou pozici (pozice ur�ena od lev�ho horn�ho rohu)

Parameters:

  • pozice x - ��dek

  • pozice y - sloupec

  • c - znak kter� se m� vykreslit

static void RGB_matrix::put_line (
    char * str,
    int line_number
)

Vyp��e zadan� text na zadan� ��dek (1-4).

Parameters:

  • *str pole char� k v�pisu (doporu�uji pracovat se datov�m typem string a p�i vol�n� funkce do argumentu zadat &str[0])

  • line_number - ��dek na kter� se text vyp��e

static void RGB_matrix::put_row (
    char * str,
    uint16_t mins,
    int line_number
)

Vyp��e zadan� text na zadan� ��dek (1-4).

Parameters:

  • *str pole char� k v�pisu (doporu�uji pracovat se datov�m typem string a p�i vol�n� funkce do argumentu zadat &str[0])

  • mins po�et min vypsan�ch vpravo matice

  • line_number - ��dek na kter� se text vyp��e

static void RGB_matrix::paint ()

metoda kter� sekven�n� vykresl� jeden ��dek. Tato funkce je sama vol�na tickerem ka�d�ch 500 mikrosekund po inicializaci a nen� pot�eba j� volat v u�ivatelsk�m k�du.

static void RGB_matrix::paint_all ()

Vykresl� v�echny ��dky

static void RGB_matrix::detach_ticker ()

Funkce odpoj� ticker pou��van� k sekven�n�mu vykreslov�n� ��dk�

static void RGB_matrix::attach_ticker ()

Funkce znovu p�ipoj� ticker, pou��van� k sekven�n�mu vykreslov�n� ��dk�

The documentation for this class was generated from the following file: D:/w/hw-libs/\_libs\_/libraries/RGB\_matrix.h

(PinName Pin_R1, PinName Pin_R2, PinName Pin_G1, PinName Pin_G2, PinName Pin_B1, PinName Pin_B2, PinName Pin_CLK, PinName Pin_LAT, PinName Pin_OE, PinName Pin_A, PinName Pin_B, PinName Pin_C, PinName Pin_D)

(char color)

(char color)

(uint16_t x, uint16_t y, uint16_t c)

(int x, int y, char c)

(char * str, int line_number)

(char * str, uint16_t mins, int line_number)

()

()

()

()

Inicializuje knihovnu a fyzick� piny desky. Z�rove� zapne ticker, kter� sekven�n� vykresluje ��dky displeje

function

function

function

function

function

function

function

function

function

function

RGB_matrix
Init
set_color
set_background
set_pixel
put_char
put_line
put_row
paint
paint_all
detach_ticker
attach_ticker
Init
set_color
set_background
set_pixel
put_char
put_line
put_row
paint
paint_all
detach_ticker
attach_ticker