RGB_matrix

T��da ovl�daj�c� maticov� RGB diplej.

Public Static Functions

Type

Name

static void

Init (PinName Pin_R1, PinName Pin_R2, PinName Pin_G1, PinName Pin_G2, PinName Pin_B1, PinName Pin_B2, PinName Pin_CLK, PinName Pin_LAT, PinName Pin_OE, PinName Pin_A, PinName Pin_B, PinName Pin_C, PinName Pin_D)

static void

set_color (char color)

static void

set_background (char color)

static void

set_pixel (uint16_t x, uint16_t y, uint16_t c)

static char

put_char (int x, int y, char c)

static void

put_line (char * str, int line_number)

static void

put_row (char * str, uint16_t mins, int line_number)

static void

static void

static void

static void

Public Static Functions Documentation

function Init

static void RGB_matrix::Init (
    PinName Pin_R1,
    PinName Pin_R2,
    PinName Pin_G1,
    PinName Pin_G2,
    PinName Pin_B1,
    PinName Pin_B2,
    PinName Pin_CLK,
    PinName Pin_LAT,
    PinName Pin_OE,
    PinName Pin_A,
    PinName Pin_B,
    PinName Pin_C,
    PinName Pin_D
)

Inicializuje RGB display,

Parameters:

  • V�stupn� piny pomoc� kter�ch bude za��zen� diplay ovl�dat

Inicializuje knihovnu RGB_matrix a fyzick� piny desky. Z�rove� zapne ticker, kter� sekven�n� vykresluje ��dky displeje

function set_color

static void RGB_matrix::set_color (
    char color
)

Nastav� barvu, kterou bude display p�i dal��ch v�pisech pou��vat

Parameters:

  • ENUM RGB_MATRIX_COLOR

static void RGB_matrix::set_background (
    char color
)

Nastav� barvu, kterou bude display p�i dal��ch v�pisech pou��vat v pozad�

Parameters:

  • ENUM RGB_MATRIX_COLOR

function set_pixel

static void RGB_matrix::set_pixel (
    uint16_t x,
    uint16_t y,
    uint16_t c
)

Nastav� barvu na konkr�tn�m pixelu

Parameters:

  • pozice x - ��dek

  • pozice y - sloupec

  • c - barva pixelu (0-7, 0 = zhasnuto)

function put_char

static char RGB_matrix::put_char (
    int x,
    int y,
    char c
)

Vykresl� znak z knihovny znak� na danou pozici (pozice ur�ena od lev�ho horn�ho rohu)

Parameters:

  • pozice x - ��dek

  • pozice y - sloupec

  • c - znak kter� se m� vykreslit

function put_line

static void RGB_matrix::put_line (
    char * str,
    int line_number
)

Vyp��e zadan� text na zadan� ��dek (1-4).

Parameters:

  • *str pole char� k v�pisu (doporu�uji pracovat se datov�m typem string a p�i vol�n� funkce do argumentu zadat &str[0])

  • line_number - ��dek na kter� se text vyp��e

function put_row

static void RGB_matrix::put_row (
    char * str,
    uint16_t mins,
    int line_number
)

Vyp��e zadan� text na zadan� ��dek (1-4).

Parameters:

  • *str pole char� k v�pisu (doporu�uji pracovat se datov�m typem string a p�i vol�n� funkce do argumentu zadat &str[0])

  • mins po�et min vypsan�ch vpravo matice

  • line_number - ��dek na kter� se text vyp��e

function paint

static void RGB_matrix::paint ()

metoda kter� sekven�n� vykresl� jeden ��dek. Tato funkce je sama vol�na tickerem ka�d�ch 500 mikrosekund po inicializaci a nen� pot�eba j� volat v u�ivatelsk�m k�du.

function paint_all

static void RGB_matrix::paint_all ()

Vykresl� v�echny ��dky

function detach_ticker

static void RGB_matrix::detach_ticker ()

Funkce odpoj� ticker pou��van� k sekven�n�mu vykreslov�n� ��dk�

function attach_ticker

static void RGB_matrix::attach_ticker ()

Funkce znovu p�ipoj� ticker, pou��van� k sekven�n�mu vykreslov�n� ��dk�

The documentation for this class was generated from the following file: D:/w/hw-libs/\_libs\_/libraries/RGB\_matrix.h

Last updated