RGB_matrix
T��da ovl�daj�c� maticov� RGB diplej.
Public Static Functions
Type
Name
static void
Init (PinName Pin_R1, PinName Pin_R2, PinName Pin_G1, PinName Pin_G2, PinName Pin_B1, PinName Pin_B2, PinName Pin_CLK, PinName Pin_LAT, PinName Pin_OE, PinName Pin_A, PinName Pin_B, PinName Pin_C, PinName Pin_D)
static void
set_color (char color)
static void
set_background (char color)
static void
set_pixel (uint16_t x, uint16_t y, uint16_t c)
static char
put_char (int x, int y, char c)
static void
put_line (char * str, int line_number)
static void
put_row (char * str, uint16_t mins, int line_number)
static void
paint ()
static void
paint_all ()
static void
static void
Public Static Functions Documentation
function Init
Inicializuje RGB display,
Parameters:
V�stupn� piny pomoc� kter�ch bude za��zen� diplay ovl�dat
Inicializuje knihovnu RGB_matrix a fyzick� piny desky. Z�rove� zapne ticker, kter� sekven�n� vykresluje ��dky displeje
function set_color
Nastav� barvu, kterou bude display p�i dal��ch v�pisech pou��vat
Parameters:
ENUM RGB_MATRIX_COLOR
function set_background
Nastav� barvu, kterou bude display p�i dal��ch v�pisech pou��vat v pozad�
Parameters:
ENUM RGB_MATRIX_COLOR
function set_pixel
Nastav� barvu na konkr�tn�m pixelu
Parameters:
pozice x - ��dek
pozice y - sloupec
c - barva pixelu (0-7, 0 = zhasnuto)
function put_char
Vykresl� znak z knihovny znak� na danou pozici (pozice ur�ena od lev�ho horn�ho rohu)
Parameters:
pozice x - ��dek
pozice y - sloupec
c - znak kter� se m� vykreslit
function put_line
Vyp��e zadan� text na zadan� ��dek (1-4).
Parameters:
*str pole char� k v�pisu (doporu�uji pracovat se datov�m typem string a p�i vol�n� funkce do argumentu zadat &str[0])
line_number - ��dek na kter� se text vyp��e
function put_row
Vyp��e zadan� text na zadan� ��dek (1-4).
Parameters:
*str pole char� k v�pisu (doporu�uji pracovat se datov�m typem string a p�i vol�n� funkce do argumentu zadat &str[0])
mins po�et min vypsan�ch vpravo matice
line_number - ��dek na kter� se text vyp��e
function paint
metoda kter� sekven�n� vykresl� jeden ��dek. Tato funkce je sama vol�na tickerem ka�d�ch 500 mikrosekund po inicializaci a nen� pot�eba j� volat v u�ivatelsk�m k�du.
function paint_all
Vykresl� v�echny ��dky
function detach_ticker
Funkce odpoj� ticker pou��van� k sekven�n�mu vykreslov�n� ��dk�
function attach_ticker
Funkce znovu p�ipoj� ticker, pou��van� k sekven�n�mu vykreslov�n� ��dk�
The documentation for this class was generated from the following file: D:/w/hw-libs/\_libs\_/libraries/RGB\_matrix.h
Last updated